9. klass Lätis 2019

Käisime klassiga Lätis 29.04-30.04. Alustasime sõitu Pärnust ja suudusime otse Siguldasse, mis asub Gauja jõe rahvuspargi kõige maalilisemas osas. Sigulda ja selle ümbrus pakkus vaatamiseks keskaegseid kindlusi ja legendidega seotud paiku. Alguses külastasime looduskaitsealal asuvat Turaida muuseumi ja parki. Seal ronisime kõrgesse torni ja nägime imelist vaadet, nägime ka kindluse varemeid. Pärast sõitsime Guutmani koopasse. Seal nautisime ilusaid vaateid ja ronisime treppidest mäe otsa. Peale seda läksime Tarzani seiklusparki, mis on Baltimaade suurim vabaõhuseikluspark, kus saime oma närve kõdistada. Pargi puudele on paigaldatud üle 100 erineva takistuse, mis asuvad kuni 20 m kõrgusel. Mõni sai ületada oma hirme. Olime seal umbes 3 tundi. Õhtul jalutasime Riia vanalinnas. Ka seal olid hästi ilusad vaated ning vanalinn oli väga rahulik. Tegime palju pilte ja nautisime koos olemist. Pärast saime hotellis ise tegutseda. Lollitasime, rääkisime juttu jne. Hommikul 30.04 me sõitsime loomaaeda. Samuti väga ilusad vaated ja armsad loomad, keda oli tore jälgida. Meil oli väga lõbus koos olla ja kahju, et see on viimane reis meie klassiga. Jääme igatsema Lätit ja loodame, et tuleme kõik siia tagasi.